Le a panel tetejével!
2017. június 01. írta: Turchi

Le a panel tetejével!

Kedves bácsik és nénik!
Én pont panelban, 10. emeleten lakom. Ugye nem bontjátok le mint ahogy azt egy tegnapi hírben meglengettétek? Még fel sem ocsúdtam az Orczy kerti történettől (és az oldal látogatottságától köszi index DD) erre meg a lakásomról alkudoznak. Pár éve vettük, gondos számolgatás, méregetés, térkép, ki hol dolgozik, tanul és egyéb szempontok alapján. Ja, panelprogram keretében felújított, ablakcsere, külső szigetelés, egyedi mérés  fűtőtesteken, szóval szerintem is baromi jó ötlet lenne hirtelen felindulásból lebontani. Meg még azt is olvastam hogy esetleg nem csak a 10. hanem a 9, 8, esetleg 7, vagy ki tudja meddig még jó lenne. Meg hogy külföldön is van ilyen és milyen jó. Van külföldön sok jó dolog aztán mégsem vesszük át pedig milyen jó lenne! Amúgy én támogatom az ötletet DD. Azt a részét hogy a kilökött lakók kertes házat kapjanak. Pont azt szeretnék. Valaki meg az írta hogy valahol majd kapnak. Na nekem ez a valahol pont ami érdekel, éppen konkrét szempontjaim vannak, kéretik figyelembe venni. És persze közel legyen mindenhez amihez eddig is közel vagyunk. Az már egy más kérdés hogy sza*ból várat nem lehet, azaz panelból jót csak a földszintig való lebontással lehet elérni. Meg azzal is indokolták hogy milyen meleg van fent. Jól jön az télen! Na meg valaki mindig lesz a tetején, akármennyire bontják lefelé, ugye ha lenne tetőkert, vagy ilyesmit is írtak? Gondolom minden anyagi fedezet már most megvan rá. Amúgy minek kell olyan dolgokról írni ami még az elképzelés állapotában is röhejes, legalább annyira mint a kötelező horgászati iskolai óra? Amiből aztán nem lett semmi. Szerencsére. Arra is gondoltam hogy a hír kamu. Ma már nem lehet bízni az internetes hírekben, újságokban és egyes személyekben sem. Ugye ha már nagyon röhög a nép mert valami idióta terv készül akkor jön a szöveg hogy ő nem mondta, mondta de nem úgy, azt meg az újság elferdítette a net pedig rosszul adta tovább. Amúgy szeretem a panelt. De csak azért mert erre futotta. Remélem ha kidobnak a lakásból, a panel ára fedezi egy budai, kertes házba való átköltözésünket is! Boldogan elfogadjuk az ajánlatot bár a rezsijét kicsit átszámolgatnánk. Éppen nézegettem a panel tetőket, ott azért vannak mindenféle szerkentyűk amik az egész ház működését befolyásolják, szóval nem olyan egyszerű csak úgy lekapni pár emeletet. Nyugtasson meg valaki hogy csak álmodtam, ilyen cikk nem is létezett. Szóval kedves nénik, bácsik, húzzatok el a lakásomtól de jó messzire!

panel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1412557079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása