Kommentelés nyugtatóval
2017. december 19. írta: Turchi

Kommentelés nyugtatóval

Lehet hogy csak nekem van ilyen kifacsart ízlésem és magas elvárásaim de mások által okosnak tartott emberek a következőképpen beszélnek a blogokon: 

- Rövid u
- Hülye vagy, az hosszú
- Nézd már meg a szótárban hogy rövid
- Na ide se jövök többet
- X város felett élek
- Na de milyen magasan? Mert ugye akkor alatta is van valami, a föld alatt.
- Nekem ez a poszt nem jön be. Pláne a föld alatt...
- Nem igaz hogy annyit kell fizetni!
- De igaz, 2 rokonom is mondta
- Én meg ismerem az egész országot!
- 20 éve lakom itt, csak jobban tudom
- Én meg 1 éve és ez a munkám
- Na szép kis munkaerő lehetsz ennyi ésszel
- Szerintem kamu poszt
- Ja, szerintem is. Miről is szól? Még nem olvastam el. 
- Külföldön mindenki mosolyog. 
- Talán mert van foga
- Mert kint megbecsülnek
- Na, meggyött az ügyeletes troll
- Ja könnyű neked ennyi pénzzel 
- Nem is itt laksz, mit pofázol bele? Három hete kiköltöztél, mit tudhatsz az itthoni dolgokról? 
- Most mit kérdezgetsz, tegnap is te rontottál nekem!
- Én? Nem csináltam semmit
- De igen, egyfolytában sértegetsz, leszálhatnál már rólam!
- Menj orvoshoz ha ideges vagy
- Menj te, rád férne!
- Nem megyek
- Te meg mit ugatsz bele, nem is veled beszéltem!
- Te is mehetsz orvoshoz
- Ne ekézzé máá
- Nem igaz amit mondtál, bizonyítsd be!
- Neked? Nem fárasztom magam. Barátod a gugli.
- Ja, mert azt hiszed  gugli mindent tud? 
- Bocs ha megbántottalak de te egy igazi köcsög vagy
- Már megint kötözködsz? Hát ki hazugozta le megint a posztolót? 
- Te

Akkor ennyit a virtuális térről. Pedig néha olyan jó lenne beszélgetni de nem lehet mert a fenti mondatok mindig jönnek. Az meg nem beszélgetés. Na de van könyvtár meg könyv is...

Ennek a képnek pedig semmi köze semmihez

color.jpg

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7213504123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása