Hiányérzet
2018. január 25. írta: Turchi

Hiányérzet

Boltban voltam. Már izgalmasan kezdődik. Vettem kb. 35 kis valamit, sajt, szalámi, ilyesmit. Fizetek a pénztárnál, kérek szatyrot mire ő: Elfogyott. Hmm.. És akkor most hogy vigyem el ezt a sok darab akármit? Nálam sincs. Nem érkezett meg a rendelés, elnézést kérnek. Nem vagyok mérges de a probléma mégis adott, hova tegyem. Van a plázában bolt ahol van szatyor de nem tudom odáig elvinni a sok kütyüt. Még véletlenül sem mondta hogy elrakja nekem kosárral együtt és majd veszek valahol szatyrot és visszamegyek. És akkor álltunk és néztük a cuccot hogy mi legyen vele. Aztán jön a mentő ötlet, ad ilyen vékony kis tasakot ami elbír kb. 3 zsömlét és akkor kettőbe, háromba belerakja én meg fogjam az alját hogy menet közben le ne szakadjon és egyensúlyozzak fel a lépcsőn a következő boltig ahol ledobok mindent a földre és vettem a szatyorhoz egy pulóvert. Már megérte. Hordjatok magatoknál valamit! Hátha elfogy. 

Na, milyen szép! Jól is állna ha fogynék x kg-t. 

bluz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5713603573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása