Év végi összefoglaló
2017. december 29. írta: Turchi

Év végi összefoglaló

Na milyen izgalmas cím lett, tisztára hivatalos pedig nem. Amúgy nálam nincsenek fogadalmak meg hogy majd jövőre így lesz meg úgy, majd lesz ahogy és kész. Összefoglalót sem szoktam írni, ez sem az csak nem volt kedvem a címen nyűglődni mert ugye az idő pénz nekem meg abból nincs túl sok. Pont a Facebook-on sikerült megint valamihez hozzászólnom és jött rá egy 3 oldalas válasz. Kommentben. A poszt nem volt annyi. Azért válaszoltam rá mert úgy illik, 5 mondatban erre megint válaszol egy kisregényt. Hogy emberek még vannak akik a neten győzködik a másikat hogy igazuk van, nekem ez még mindig elképesztő. Aki nem tud kommentelni 5 mondatban azt el sem olvasom. Aztán már nem is válaszoltam hogy legyen vége a sok betűnek, erre megint visszaír hogy akkor miért nem válaszolok? Mert az idő pénz, stb. Töröltem a kommentjeimet hogy még az se zavarja erre megint ír, hogy akkor most mi történt, hol vannak a kommentek? Nem érte fel ésszel hogy vége. Ő még folytatni akarta. Én viszont el sem akartam kezdeni. Tényleg olyan rettenetesen fontos az hogy ki mit gondol? Én ugyan nem akarok idegeneket meggyőzni semmiről, nem az én dolgom. Meg az idő pénz ugye DD. Engem nem érdekel ki mit gondol ha azzal nem zavar engem közvetlenül. Felőlem járhat fejen állva is, az én köreimet nem zavarja. Olvastam hogy valakit az is zavar hogy más miért tesz ki karácsonykor karácsonyos képet a Facebook-ra. Csak. Nem mindegy? Mert őt ez annyira zavarja. Ezzel az erővel engem is zavarhatna az aki meg nem tesz ki. Meg olyat se tegyenek ki hogy mennyit ettek az ünnepek alatt. Már miért ne tegye ki ha valakinek az esik jól? Tegye. Aztán a másik meg azzal jött hogy rettenetes hogy valaki hajnalban a napfelkeltét fényképezi, hát minek kel fel azért korán, szerintem is szörnyű hogy valaki akit nem ismerek, akkor kel fel amikor akar és azt fényképezi ami éppen jól esik. És ez zavar valakit.  Közben meg elfelejtettem mi a cím, akkor visszakanyarodnék hogy milyen volt ez az év. Na erről inkább nem is írok. Nem jó. Bővebben is ugyanezt tudom mondani. Igen, nekem semmi sem jó. Na de vannak így még páran. Ez is zavar valakit hogy nekem semmi nem jó. Jobban zavar mást mint engem. Mert kritizálni kell, kéretlenül véleményt mondani, na meg minek írok ide is publikusan ha nem érdekel a vélemény. Pont így van. Nem érdekel. Azért írok mert csak. És akkor majd ne csodálkozzak. Nem csodálkozni szoktam hanem elkeseredni mennyi idióta van akinek létkérdés hogy elmondja, semmi sem úgy van ahogy én gondolom.. Mondjuk ez sem érdekel. Szerintem mindenkinek van egy saját élete és azzal kell foglalkoznia, nem mással. Én már csak akkor írok ha valakinek segíteni akarok és még abba is belekötnek. Vagy ha egyetértek egy bejegyzéssel és véletlenül még le is írom akkor jön valaki hogy nem úgy van. Akkor nincs úgy. És? Szóval ott tartottunk hogy milyen év volt. Vegyes. Azért volt pár jó dolog is. Nem sok de volt. Az pl. nagyon rossz volt mikor ünnepek alatt ráálltam a mérlegre és arra gondoltam hogy még szilveszter is lesz. Pedig nem ettem sokat csak túl keveset mozogtunk, mondjuk hogy semmit. Az útvonal leginkább az ágy és a hűtő között bonyolódott ami a mi lakásunkban nem túl hosszú. A végén már el kezdtem súlyzózni hogy valami mégis legyen, hát lett, olyan izomláz hogy nagyon. Pár évvel ezelőtt ilyesmi tevékenységem hatására elszakadt a vállizom így akkor ezt is abbahagytam. Olyan ünnep jó mint a szilveszter, elmegyünk egy kis wellness akármibe és ott mozgunk mert lefoglaljuk a pályát és akkor már menni kell. Azért kell utaznunk mert ezt a petárda, rakéta kombót Pesten nem tudom elviselni. Már délután elkezdik és hajnalig. Ahova meg járunk ott meg nem csinálják. Érdekes. Az idei évben az a legrosszabb hogy megint egy évvel öregebb lettem. Na ez nagyon nem jó. Aki örül az idő múlásának az kb. olyan mint hogy a pénz nem boldogít.. De, határozottan. Mint ahogy az öregedés sem egy diadalmenet. Ezért aztán elmentem fodrászhoz mert olyankor mindig fiatalabbnak érzem magam. Ami persze nem azt jelenti hogy ez látszik is. Kb. az az érzésem van mikor 30 éves voltam és páran megkérdezték hogy mik a terveim a jövővel kapcsolatban és mindenkinek azt mondtam hogy bármi lehet csak munka ne legyen. És komolyan is vették. Amúgy komolyan gondoltam DD csak ez is egy beteljesületlen kívánság volt mint a többi. Van munka. Nem annyira sok de pont annyi amit jól viselek. Mondjuk jobb lenne ha nem kéne de ugye nekem semmi sem jó. És erre büszke is vagyok, naná, az ember legalább magára legyen büszke. Hogy mik az igazi terveim? Fogyni vagy 10 kg-t és akkor már jobb is a helyzet. Nincsenek nagy igényeim, mégis milyen nehéz elérni. Ja és persze egészség meg világbéke. Ezek mind nagyon fontos dolgok. Most pedig abbahagyom mert férj csempét vág és úgy érzem, ebbe bele lehet őrülni. Ennyit az évről...

Ez a kép meg a Vörös tengerben készült. A víz alatt. Mint az látható. És persze semmi köze a poszthoz. 

inst3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr9013532607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blackhairlady 2017.12.31. 06:18:31

Na, hat akkor buek meg boldogot meg minden jot amit kivannal magadnak, meg ilyenek :D De majd posztolok a facebookon is :D
Es kulonben is, amit nem posztolunk ki az meg sem tortent :DDD

Turchi 2017.12.31. 06:25:12

@blackhairlady: Így van, ha nem írtam volna meg hogy beteg vagyok akkor biztos nem is lennék DD
BUÉK neked is!
süti beállítások módosítása