Ne szólj hozzám ha lehet
2017. december 11. írta: Turchi

Ne szólj hozzám ha lehet

Ugye ismerős mikor plázák közelében papírral a kezükben kérdezősködnek, kéregetnek meglehetősen agresszívan. 3 méteren belül akár többen is. Az meg már a pofátlanság teteje hogy közbevág a beszélgetésünkbe és mondja a magáét kéretlenül. Ha nem kéregetnek akkor jön a süket duma hogy hallott-e már erről vagy bármiről ami engem csöppet sem érdekel. Vagy utaztam-e már repülővel és akarok-e ingyen, hát persze, csak az nincs ingyen mint tudjuk. Nem lehet őket mindig udvariasan lerázni mert jön a hülye szövege hogy még el se mondta amit akar, na de hát pont nem érdekel. Szeretnék úgy közlekedni hogy mindenki békén hagy. Az már csak ráadás hogy mert nem hallgatom meg, utánam kiabál hogy micsoda dolog az hogy nem is tudom miről van szó meg még megjegyzést is tesz, na akkor szoktam visszafordulni és elmesélem neki hogy szerencsére nem kötelező senkit meghallgatni pláne ha utána még  megjegyzést is tesz. Legutóbb pont beszélgettünk valamiről amikor egyik oldalról valaki rákezdett a süketelésre, olyat ordítottam hogy a papírját is elejtette. Aznap szerintem már nem is beszélt senkivel. Lemaradt az elejéről az hogy zavarhat-e? Ugye ez a minimum. Amúgy nem de legalább kérdezze meg. A Blaha aluljáróban a metró jegy vételénél szokott ott állni egy önkéntes segítő aki közben még kéreget is valamint megfelelő közelségbe jön hogy minimum a kártya kódját lássa vagy legalább a jelenlétével annyira összezavarjon hogy elfelejtsem a kódot. Persze látják a biztonságiak is de nem küldik el. Legutóbb akartam bérletet venni és néztem, mikor megy arrébb. Nem akart. Rászóltam, semmi. Még egyszer, semmi. Na akkor ordítottam egyet és mindenki elment a környékről. Egyedül a biztonsági őr jött oda hogy mi bajom. Hát pont az hogy nem jött oda előbb, akkor meg minek vannak ott? Most készülök éppen levelet írni ahova szilveszterezni megyünk hogy lehetőleg ne ültessenek össze másokkal, tavaly is 3 órán keresztül hallgattuk hogy a kedves vendégnek milyen zseni a gyereke, aztán ahogy részegedtek le, egyre bizalmasabb dolgokat kérdeztek, hát menjenek a pcsába, oda. Láttuk hogy vannak külön asztalok is, na most én is olyat kérek. Ne szóljon hozzám ha nem akarom. Azért ezt lehet látni. Már akinek van némi önkontrollja. Nem soknak van. A legjobb mikor orvosnál megkérdezi egy másik beteg hogy mi bajom. Azon kívül hogy semmi köze hozzá de mégis hogy gondolja? Vagy a taxisok, már annyi panaszt tettem hogy felhagytam vele de hogy politikai dolgokkal traktáljanak az már sok. Sőt, legutóbb azt magyarázta hogy vannak utasok akik nem szólnak egy szót sem, olyanok mint a tuskó. Mondtam neki hogy vegye úgy hogy én is az vagyok és akkor csönd lett. Végre. Szóval nem kell mindenáron beszélni. Először hallgatni kell megtanulni. És a cím vonatkozik a netre is. Igaz hogy lassan már nem is olvasok de néha mégis, hozzászólni meg nem akarok de néha mégis és akkor mindig rájövök hogy az emberek 80%-a tiszta hülye, szóval nem érdemes ott sem beszélni senkivel. És mikor valakivel ritkán megtalálom a közös témát, hangot, stílust akkor egy idióta mindig odatéved és aztán miatta abba kell hagyni minden kommunikációt. Nem, nem az igazság győz hanem a primitívség és az agresszivitás. Emlékszem egyszer egy nagyon "okos" azt mondta hogy a neten meg kell védeni magunkat és gyávaság nem visszaszólni. Hát kérem ez a kultúra legalja. De bizony okosabb hallgatni ott ahol semmi tétje nincs. Márpedig a neten nincs. Ennyit mára, a mai nap is mehet a levesbe mint a többi. Mert fő a pozitív gondolkodás DD 

Ezt a képet meg egy kórház külső faláról csináltam, aztán meg kicsit átszerkesztettem. Na ott is hallgathattak volna páran...

fal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1213470209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása