Közlekedj okosan
2017. december 07. írta: Turchi

Közlekedj okosan

Ezt a metró pótló, villamos pótló, pótlót pótló közlekedést nekem találták ki. Eddig csak azt hittem hogy nyáron a meleg miatt pusztulunk meg a 3-as metróban de most több akadály is van. Ja, pl. meleg van télen mert ugye a kabátot nincs hova letenni, ill. ha leveszem, nincs szabad kezem hogy fogjam ezért nem veszem le, így viszont ömlik a víz rólam. Ma egy szaküzletbe kellett mennem időre az Árpád híd metró közelébe. Már voltunk egyszer ott, akkor is eltévedtünk, gondoltam akkor már ismerem az utat. A Lehel téren kilökött a metró mert csak odáig jár, onnan pótló. Ezt ismerem, tudom hogy hol a felszálló. Na nem ám onnan hogy ki lenne írva, persze ki van írva, mindenhova egész Budapest térképét tették ki tájékozódás céljából amiből ugye nem tudom meg hogy merre induljak. Nekem 2 nyíl elég lenne, jobbra, balra és hogy Újpest vagy a KÖKI irány, ennyi. Na ez nem volt. Miután korán indultam, bementem a Lehel piacra, úgyis régen jártam arra és vettem egy zacskó pogácsát. A sót meg kifelejtették belőle. Na nem minden darabból, kettőbe volt a többibe zéró. Végül is egészségtelen viszont annál ízetlenebb így nem ettem meg, odaadtam egy hajléktalannak, nagyon örült. Nem úgy mint előtte egy nő aki meglehetősen jól öltözve kiabált hogy adjanak neki pénzt ételre, neki is felkínáltam a friss, még meleg pogácsát, azt mondta hogy inkább pénzt, hát azt nem kapott. Akinek viszont odaadtam ő nem kiabált, nem mászott a képembe de nagyon megköszönte. Azért elég durva ebben az időben a földön ülni, lakni. Aztán felpattantam a metrópótló buszra és irány a Lehel tér. Már majdnem eltaláltam az irányt mire rájöttem hogy eltévedtem. Milyen okos dolog ez a GPS, bekapcsoltam és azt mutatta hogy pont ott vagyok. De nem ott voltam. Erre megkérdeztem valakit mire rámutatott a mellettem lévő házra hogy az. És igen. Pár méterrel kellett volna csak tovább mennem, sőt, odafelé még el is sétáltam a célpont előtt. Aztán meg nem volt még nyitva, beugrottam a mellette lévő élelmiszer boltba, nagy bolt, hogy akkor én egy koffein mentes cappuccinót kérek. Úgy néztek rám mintha bankot akartam volna rabolni. Először is visszakérdeztek hogy milyet kérek?? Hát olyat amit mondtam. Na olyan nincs. Akkor kérek egy simát. Na de abban koffein van, mondta. Persze, tudom, de olyat kérek. Erre kaptam sima kávét, méreg erőset, nem tudom miért volt cappuccino a neve, otthagytam. Kettőből semmi. Pogácsa, ital. Végre elintéztem a dolgom, mennék visszafelé, na de a pótló a másik oldalon jár. És pont nem tudom hogy kell odamenni. 5 ember kellett hozzá mire végre odakerültem. Mert hiányzott az a bizonyos nyíl. Nem hazudok, 1 metró megállót 15 perc alatt tettünk meg. Leginkább a pirosban álltunk. Mennyivel egyszerűbb volt Szudánban, ha dugó volt előttünk, le az útról és a homokban oldalt tovább. Nem volt lehetetlen. Csak a fal állított meg. Az meg kevés helyen volt. Ez volt az a kép ahol feltettem a kérdést, hány sávos az út.

savok.jpg
Aztán a Lehel téren meg vártam a metróra. Jó sokáig. A népek meg csak gyűltek. Közben folyt a víz rólam vagy éppen fáztam, mikor hova kellett menni, ki, be, föld alá, fölé. Miután elsétáltam az időt, beszaladtam egy plázába ebédet venni. 3x vétettem el az irányt, a kijáratot 4x. Nem nekem való ez na. Nem mértem az időt de a fél órás út kb. 1 órára sikeredett. Majd délután letudtam a munkát és ennyi a nap. Mondhatom nagyon tartalmas. Egész életemben erre vágytam. Találtam Dubaiba egész olcsó utakat mert ugye a régi életünket nem feledem DD, csak hát ők is tudják mikor vannak a szünetek Európában és olyankor 3x drágább minden. Suli időben meg nem akarunk menni, illetve akarnánk ha itt nem számolgatnák a hiányzásokat mert ugye a magyar rendszer tökéletes. Utazzon mindenki a legdrágább áron, mikor meg olcsó akkor nem mehet. Kint nem volt probléma a hiányzás. Bejelentettük, jó utat kívántak és neten meg küldték a házit. Ugye mennyivel jobb volt kint?? DD Mindig itt kötök ki. Na igen, nekem semmi nem jó. De tényleg. Semmi. De, Dubai jó volt.. Sőt, Hurghada is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2313453211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása