Akkor legyen
2017. december 01. írta: Turchi

Akkor legyen

Mármint egy poszt. Leginkább be kellene zárni ezt a blogot, mondhatnám pillangó, már aki érti. Kb. ennyi idő alatt jutottam el itthon is odáig hogy igen, mindenről elmondom az igazat, teszek rá ki mit gondol. Ez Afrikában az első nap alatt megtörtént. Azért nem érdemes zajongani a neten mert a blogot olvasó, kommentelő népek 90 %-a jogot formál arra hogy csesztessen vagy agresszívan elmondja hogy nem ért velem egyet. Mindegy mivel de jól megmondja, személyeskedik, azt sem tudja kivel szemben és közben még eldicsekszik azzal is hogy ő értelmiségi, hát ha ilyen az értelmiség akkor inkább megtagadom a múltam DD. Mármint hogy egyáltalán tanultam valamit. Igazán nem szólok már semmihez de azért néha mégis sikerül és rögtön mint tyúk a takonyra ugrik a nép és olyanokat mond hogy mert biztos irigy vagyok meg ilyesmi. Na de azt sem tudja hogy ki vagyok, miért lennék irigy éppen rá? Egy mocskos szájú ismeretlenre? Törölték is a kommentjeit de újra megfogalmazódott bennem hogy mi a rossebnek szólok bármihez, hát nem mindegy ki mit ír? El sem kell olvasni (ezt sem). Én gondolok amit akarok, csinálom amit akarok, minden más le van ejtve. Hogy mi történt azóta? A nagy semmi. Próbálunk alkalmazkodni az itthoni helyzethez de azt kell mondjam, ez nem olyan könnyű. Sőt, szerintem sehol sem könnyű és nem is jó. Ja, nem lehet panaszkodni? Dehogynem. Azt csinálok amit akarok. Bizonyos korlátok között. Jó magas korlát... A gyerek már nem gyerek, G sem változott és én sem. Na de minek is változni már erre a kis időre? Elégedetlenségem töretlen, sok a gond mindenhol, minden téren. Na de több pénzért viselhetőbbek lennének. Még hogy nem számít a pénz? Az is hülye volt aki ezt kitalálta. Pont olyan hülyeség mint a kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond. Ez nem így van. Kis gyerek nagy gond, nagy gyerek szintén. Hát persze. Még az országot szeretném is csak az emberek ne lennének ennyire hülyék. Kár hogy az ország meg emberekből áll. Most is csak azért írok mert szétvet az ideg, mikor mitől. Talán kint is ez volt a motiváló erő a firkáláshoz, az ideg. Na az van itthon is. Csak míg kint értettem a hülyeség eredetét azt itthon nem tudom indokolni. Csaló, hazudozó, rosszindulatú népek. Mindenhol. Igen, itthon is. Csak itthon rosszabbul esik. A múltkor írtam ezekről a rettenetes celeb vagyok, hülye vagyok népekről, na de ez mind semmi az egyik vetélkedő műsorhoz képest. Először meggyőződésem volt hogy az ott lévő idióta válaszolóknak fizetnek hogy olyanokat mondjanak hogy pl. a nap 20 órából áll, a 100-as szög 3 cm hosszú, Lobotómia az egy ország, és a kedvencem, a hatványozás nem más mint négyzetgyök vonás. Aztán elgondolkodtam hogy de, lehet hogy ők valóban ennyire hülyék. Na de a környezetük mit szól ehhez? Őket nem érdekli? Vagy ők is olyanok? Amúgy rettentően szórakoztató műsor, majdnem felér egy parlamenti közvetítéssel. Na de hogy írjak valami jót is, fáj a torkom. Ha valakit érdekel DD. Kb. ennyivel össze is foglaltam a jó dolgokat. Elég hosszú lista lett, nem görcsölt be a kezem a gépelés közben. Azért olvasni szoktam 1-2 blogot és nem értem hogy miért fektetnek annyi energiát abba hogy egymást meggyőzzék mikor úgysem lehetséges. Mindenki ugyanazt hajtogatja évek óta, én is, csak már nem írom le. Na jó, néha leírom. Eddig csak az volt a bajom hogy az utca tele van bolondokkal, most meg rájöttem hogy a ház ahol lakom, szintén. Itt kérem dúl a háború. Az eszetlenek és a némi ésszel rendelkezők közt. Mondjuk ez sosem volt egy magas össz. IQ-val rendelkező ház de ami most megy az már nekem is sok. Van 2 tábor. Egyik a ház "vezetősége" és társai és a többiek. Na most a két párt felváltva dobál be papírokat hogy ki kire ne szavazzon és nem ők hülyék hanem a többiek valamint annyira jól és magas színvonalon dolgoznak hogy igazán nem is értik, mi bajuk a lakóknak. A színvonal az megvan valóban csak az a baj hogy a béka valaga alatt. De tény hogy létezik. Nem mintha nem lenne éppen elég bajunk, már a postaládát sem nyitom ki szívesen mert ki tudja melyik tábor levele esik ki belőle, nem beszélve a becsöngetőkkel hogy akkor szavazzak meg írjak alá itt meg ott, hát nem. Drága az én aláírásom. De megvehető vagyok DD. Szóval ilyen értelemes dolgokkal mulatjuk az időt miközben ámulunk a körülöttünk történő dolgoktól. A politikát már nem is említem, az mindig ad elég okot az okádáshoz. Na ennyi időm volt mára, olvassatok gyorsan mert aztán törlöm! Olyan ez mint az Instagramnak az a nem is tudom minek hívják funkciója hogy elküldök valamit aztán az meg kitörlődik. Na itt is így van csak ez kézi vezérlésű....

Egy kis nosztalgia: 

love40.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panaszkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2113409455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása